Masuri de siguranta luate de hotelurile de pe litoral


Hotelurile de pe litoralul romanesc au inceput sa se pregateasca pentru primirea turistilor!
Chiar daca au traversat o perioada dificila, hotelierii fac toate modificarile necesare pentru a respecta masurile de igiena astfel incat turistii sa se poata bucura de #VacantaCuSiguranta!
Iata ce masuri de siguranta au luat unitatile de cazare care va astepata pe litoral.

Masuri de siguranta luate de hotelurile de pe litoral

Complex Phoenicia, Mamaia – Hotelurile Phoenicia Holiday Resort 4*, Phoenicia Luxury 4*, Phoenicia Royal *
Dragi prieteni,
Va trimit mai jos, masurile pe care noi le vom implementa in aceasta perioada, ele putand suferi modificari, o data ce vom avea informatii clare din partea autoritatilor:
Complexul Phoenicia Holiday Resort – Phoenicia Luxury – Phoenicia Royal
este amenajat pe o suprafata de peste 100 000 mp, ceea ce ne permite reamenajarea spatiilor comune, astfel incat sa respectam regulile de distantare sociala, dar in acelasi timp, sa le oferim oaspetilor un mediu relaxant pentru vacanta lor
• In incinta complexului, avem un centru de prim ajutor cu asistent medical, iar oaspetii nostri vor beneficia de servicii medicale de prim ajutor GRATUITE.
• Vom instala covorase dezinfectante si dispozitive cu gel dezinfectant la intrarile principale.
• Vom instala dispozitive cu dezinfectant la receptie, lifturi si alte zone publice din hotel.
• Pentru pastrarea distantei sociale recomandata, vom asigura culoare prestabilite in zonele aglomerate si vom marca locurile de asteptare la receptie, lifturi si restaurant.
• Angajatii complexului vor purta masca si manusi iar starea lor de sanatate va fi monitorizata zilnic.
• Completarea fisei de inregistrare se va face de catre receptioner, datele fiind furnizate de catre client. Acesta din urma, va trebui doar sa semneze.
• Vom dezinfecta constant toate punctele de contact (manere, balustrade, intrerupatoare, robineti, blaturi, butoane lift, cartele acces camera).
• Luam in calcul, cu aprobarea prealabila a oaspetelui, sa facem curatenia si dezinfectarea camerelor doar la check-in/check-out, iar lenjeria si menajul se vor efectua doar la cerere. Posibilitatea de a face menajul zilnic ramane valabila, pentru oaspetii care solicita astfel.
• Vom elimina din camere si zonele publice, revistele, pliantele, hartiile si alte materiale printate.
• Vom elimina produsele din minibar. Acestea se vor pune doar la cerere.
• Accesul la restaurant se va face pe o singura intrare, mesele vor fi amplasate la o distanta de 1,5/2m intre ele si numarul de persoane la o masa va fi limitat la 6, iar bufetul va fi amplasat in mai multe zone, pentru a evita aglomerarea spatiului.
• Personalul care va servi la bufet va purta masti si manusi de protectie si va inmana preparatele selectate de oaspeti, tacamurile si vesela, pentru a evita atingerea lor de mai multe persoane.
• In cazul in care, numarul oaspetilor va fi mai mare decat capacitatea maxima admisa in restaurant, respectand distanta impusa, vom stabili anumite intervale orare in care se va lua masa, pe serii, si vom inregistra preferintele clientilor inca de la momentul cazarii. Spre exemplu, la mic dejun vom oferi 2 variante 07.30 – 09:00, 09:30 – 10:30. Vom proceda in acest fel si pentru pachetele achizitionate cu demipensiune sau all inclusive.
• In pauza dintre seriile de servire vom dezinfecta mesele, scaunele, aparatele din restaurant (aparate cafea, aparate prajit paine etc ).
• La piscina si la plaja sezlongurile vor fi departate si igienizate dupa fiecare utilizare.
• Programul de entertainment va suferi modificari si va fi adaptat astfel incat sa fie respectate conditiile de distantare sociala.
• Vom asigura training de perfectionare a personalului cu privire la normele si masurile sanitare impuse de Directia de Sanatate Publica si vom stabili un regulament de ordine interioara pe care il vom afisa in complex.
Vom reveni cu completari/modificari, pe masura ce vom avea informatii concrete si va asiguram ca vom respecta toate recomandarile specialistilor.

Complex Steaua de Mare, Eforie NordHotel Steaua de Mare Meduza/Delfinul, Hotel Aqvatronic
Va transmitem o parte din masurile deja implementate in unitatile noastre hoteliere, atat pentru siguranta dumneavoastra cat si pentru siguranta tuturor angajatilor nostri. 
✔ Am implementat camere termice și aparate pentru măsurarea temperaturii la Check-in în hotel;
✔ Am implementat aparate cu senzor pentru dezinfectarea mâinilor, plasate în spațiile comune, în recepții și pe fiecare nivel al hotelului;
✔ Monitorizăm zilnic personalul hotelier și realizăm testări periodice, pentru a ne asigura că toți angajații noștri sunt sănătoși;
✔ Am implementat un spațiu de joacă în aer liber, limitat la un număr fix de copii ce au acces simultan;
✔ Monitorizăm în permanență personalul de curățenie, care este echipat cu măști și mănuși și instruit să schimbe echipamentele de protecție de mai multe ori pe zi (cel puțin din 4 în 4 ore sau ori de câte ori este necesar);
✔ Ne-am asigurat că cea mai mare parte a produselor alimentare este ambalată individual;
✔ Am implementat noi terase în aer liber, unde se poate servi masa în sistem catering, în ambalaje de unică folosință;
✔ Am implementat mai multe puncte de servire a băuturilor alcoolice, non-alcoolice și a snacks-urilor;
✔ Am realizat un nou sistem de filtrare pentru piscina exterioară și ne-am asigurat că limităm numărul de persoane ce au acces simultan la piscina exterioară;
✔ Am implementat cazarea personalului în resort în zone special amenajate, sub norme stricte de supraveghere și control, pentru evitarea intrării în contact cu persoane din afara resortului.
Avem în lucru și alte măsuri de siguranță la care lucrăm în prezent, privitoare la servirea mesei și limitarea contactului cu personalul și nu numai, pe care vi le vom prezenta în zilele următoare.
Siguranța dumneavoastră și a personalului nostru sunt cele mai importante, de aceea avem rugămintea să sprijiniți aceste măsuri și să le respectați în incinta resortului, pentru a avea un sejur în siguranță și cât mai plăcut la #mareaneagra!


Va anuntam ca hotelul nostru se va deschide oficial la data de 29 mai.
Cel putin pentru primul weekend (29-31 mai) micul dejun si celelalte mese solicitate vor putea fi asigurate in regim room-service, urmand ca ulterior datei de 01 iunie acestea sa poata fi servite pe terasa noastra.
Va rugam sa informati turistii ca hotelul nostru aplica un sistem de management de calitate pe partea de norme igienico-sanitare in armonie cu ghidul de bune practici inclus in protoculul agreat de Ministerul Sanatatii si Ministerul Economiei, si in colaborare directa cu specialisti de la DSP Constanta, din care amintim:
- delimitarea zonelor de acces pentru asigurarea distantarii fizice.
- montarea unui panou de separare in zona receptiei.
- montarea unor dispensere pe toate caile de acces, zone publice si restaurant/terasa.
- verificarea zilnica a starii de sanatate a angajatilor si verificarea temperaturii turistilor la check-in.
- fast check-in.
- flexibilitate privind menajul in camere.
- dezinfectia zilnica a camerelor si a spatiilor publice din interiorul si exteriorul hotelului cu ajutorul atomizoarelor.
- asigurarea unui spatiu de siguranta intre mesele de pe terasa, s.a.).
- vom organiza programele noastre de entertainment - atat pentru copii cat si pentru adulti - atat de apreciate, respectand conditiile de sigurata sanitara date de noul context.
- piscina noastra incalzita este deschisa insa asteptam normele de functionare.

Mera Hotels, Venus/Cap Aurora - Hotel Mera Resort 4*, Venus; Hotel Mera Onix 4*, Cap Aurora, 

Dragi prieteni,

Va anuntam cu bucurie ca Mera Resort si Mera Onix iși așteaptă oaspeții începând cu data de 15 Iunie 2020!
Pentru noi, echipa Mera Hotels, urmează o perioadă mult așteptată, în care ne asumăm, cu toată inima, rolul și marea responsabilitate de a fi gazdă, de a pune la dispoziție serviciile noastre la cele mai înalte standarde ale ospitalității, dar și de maximă siguranță.
Sănătatea oaspeților noștri este și va fi mereu prioritatea noastră , de aceea încercăm în permanență să luăm măsurile necesare pentru a ii proteja, dar și pentru a se simți confortabil.
Urmărim în permanență recomandările autorităților în sănătate și prin urmare, în incinta hotelului s-au luat următoarele măsuri, conforme cu recomandarile actuale ale autorităților, insă. așteptăm sa vedem si pozitia autoritatilor si conditiile impuse de ei, pe care le vom respecat cu strictete.
1. La check-point (barieră), în ziua sosirii se va înmâna oaspeților un flyer cu instrucțiunile de urmat, premergătoare acțiunii de check-in;
2. Scanarea oaspeților la sosire cu termocamera;
3. Organizarea zonelor de dezinfectare prin amplasarea aparatelor cu soluții specifice;
4. Organizarea zonei medicale în imediata apropiere a zonei de recepție;
5. Informare electronica (televizoare) și aviziere în locurile desemnate;
6. Info point cu instrucțiuni specifice ce au scopul de a crea un check-in rapid în baza:
• unui bon de ordine și a unor zone de așteptare interioare și exterioare,
• înmânarea către oaspeți a unui set de documente specifice operațiunii de check-in;
• înmânare set maști;
7. Dezinfectarea zilnică a spațiilor de cazare a suprafețelor de contact);
8. Folosirea consumabilelor de unică folosință;
9. Inlocuirea materialelor informaționale fizice cu informații electronice (televizorul din cameră și spații comune);
10. Dezinfectarea în mod frecvent a spațiilor comune (zona lift, mâna curenta scări etaje, mobilier);
11. In cadrul restaurantului, micul dejun, dejunul și cina se vor servi în trei serii.
12. Se vor pune la dispozitie tacâmuri și veselă de unica folosință;
13. Mâncarea va fi servită exclusiv de personalul Mera desemnat;
14. Bufetul va fi prevăzut cu protecție panou din Plexiglas.
15. Condimentele și sosurile vor fi ambalate individual;
16. Dupa fiecare serie, se va efectua dezinfectarea suprafețelor;
17. In restaurant și pe terasă se vor respecta cu strictețe regulile de distanțare socială, conform normelor impuse;
18. Pe perimetrul piscinei si al plajei, ansamblurile formate din șezlonguri, măsute și umbrele, vor fi amplasate la o distanță reglementată de normele în vigoare privind prevenirea răspândirii Covid 19.
19. Se dezinfectează  frecvent și dupa fiecare client, cu solutii specifice, obiectele aflate pe perimetrul piscinelor;
20. Sezlongurile și măsuțele se vor dezinfecta cu soluții specifice după fiecare folosire;
21. Calitatea apei din piscine se verifică la intervale prestabilite;
22. Realizarea unor zone de dezinfectare, prevazute cu chiuvetă, dozator săpun, dispenser substanță dezinfectantă;
23. Amplasarea panourilor cu informatii specifice situației;
24. La baza toboganelor se va realiza un spațiu de așteptare cu marcaje specifice distanțării sociale;
25. Se va instala un covor dezinfectant la urcarea pe tobogan;
26. Se va dezinfecta mâna curentă la interval de o oră cu soluții agreate;
27. Se va evidenția distanța dintre turiștii aflați pe scara de acces prin semne distinctive din 1,5m in 1,5m; 
28. Se vor amplasa zone de colectare a deșeurilor rezultate din utilizarea maștilor si a mănușilor;
29. In fiecare noapte se vor desfasura acțiuni de dezinfectare a tuturor spațiilor din cadrul unității hoteliere (interioare si exterioare).
Acțiunile noastre demonstrează un angajament ferm de a implementa măsuri adecvate menținerii unui mediu sanatos pentru oaspeții și membrii echipei noastre.


PROCEDURI HOTEL
*se vor instala dispensere cu dezinfectant biocid in zonele de acces in hotel,in alte zone accesibile clientilor si in spatiile comune.
*se va monitoriza temperatura turistilor cu termometrul cu infrarosu la check in.
*se va intensifica curatarea camerelor utilizand dezinfectanti profesionali.
*se vor igieniza periodic toate suprafetele teraselor si spatiilor comune folosind dezinfectanti profesionali.
*se vor amplasa covoare imbibate cu substanta dezinfectanta la punctele de acces in hotel.
*se vor spori procedurile de dezinfectare si verificare a produselor care vor intra in hotel.
*se vor afisa mesaje informative despre igiena personala,distantare sociala si prevenirea infectarii cu virusul COVID-19 ,recomandate de Ministerul Sanatatii.
*se vor utiliza la receptie,pe holuri  liniile care marcheaza distantarea fizica.
*se vor dezinfecta cardurile, telecomenzile, aparatele de aer conditionat din fiecare camera, dupa eliberarea acestora de catre turisti.

PROCEDURI RESTAURANT SI TERASA
*se va aplica orice modalitate de servire a mesei pe care o vor impune normele si procedurile sanitare specifice.
*se va mari spatiul dintre mesele din restaurant si de pe terasa,conform normelor specifice impuse.
*se vor dezinfecta mesele si scaunele dupa fiecare ciclu de servire.
*se vor spori procedurile de dezinfectare si verificare a produselor care vor intra in zona alimentara.
*se vor amplasa la intrarea in restaurant materiale dezinfectante.
*se vor marca zonele de distantare fizica.

PROCEDURI PISCINA SI PLAJA
*se va respecta distantarea impusa de norme intre sezlonguri(atat pe plaja,cat si la piscina).
*din punct de vedere sanitar, apa din piscina este considerata sigura, deoarece clorul folosit in mod obisnuit pentru igienizarea si dezinfectarea apei este un virucid.
Se vor respecta in continuare dozajele solutiilor dezinfectante pentru instalatia de tratare a apei din piscina,in vederea  asigurarii sigurantei turistilor.

PROCEDURI PERSONAL
*se vor purta masti si manusi de unica folosinta de catre tot personalul.
*se vor organiza sesiuni de traininguri pentru personal,specializate cu privire la igiena corespunzatoare in prevenirea si combaterea infectiei cu COVID-19.
*se vor amplasa covoare imbibate cu substanta dezinfectanta la intrarile pentru angajati.
*se va efectua dezinfectarea suplimentara a cardurilor de acces in camera dupa fiecare check-out.
*se va monitoriza zilnic temperatura si starea de sanatate a personalului


Stimati prieteni,

Noi, hotel Miorita, Neptun, credem in magia calatoriilor, fie ele in interes de afaceri sau de placere.
Cu noul coronavirus (COVID-19), declarat acum o pandemie globala, ne gandim responsabil atat la toti oaspetii care ne vor trece pragul cat si la angajatii nostri.
In acest semn, dorim sa impartasim actiunile pe care le luam pentru a va ajuta sa luati decizii in cunostinta de cauza.

MASURI PENTRU SIGURANTA OASPETILOR

Oferirea de sederi cat mai confortabile si sigure pentru oaspetii nostri este intotdeauna o prioritate, astfel:
- la redeschidere vom nebuliza cu substante dezinfectante toate spatiile comune si spatiile destinate cazarii pentru o siguranta cat mai ridicata;
- tuturor angajatilor le este verificata temperatura la fiecare intrare in tura;
- toti angajatii vor purta masti si manusi pe toata durata programului de munca;
- inainte de fiecare sejur nou, toate spatiile de cazare sunt curatate profesional si cu mare atentie cu solutii dezinfectante acreditate de inalta calitate;
- suprafetele dure atinse cel mai intens (blatul receptiei, blatul barului, mesele din bar, ascensoarele, etc) sunt sterse complet si in mod permanent cu dezinfectant;
- un covoras dezinfectant este prezent la intrarea in hotel;
- dispensere cu solutii de igienizare a mainilor sunt instalate in toate spatiile publice precum si in salile de evenimente, astfel incat oaspetii isi pot dezinfecta mainile ori de cate ori simt ca este necesar;
Hotelul nostru dispune de un numar generos de foisoare, terase, atat la restaurant cat si in fata hotelului si la piscina, pastrand distanta sociala impusa in actualele conditii generate de pandemie.
In cadrul receptiei va exista o trusa medicala care va contine: 
- dezinfectant;
- servetele cu efect antibacterian pentru curatarea suprafetelor;
- masti pentru fata/ ochi (separate sau combinate, scut facial, ochelari de protectie);
- manusi de unica folosinta;
- sort de protectie de unica folosinta;
- halat medical lung, cu maneci lungi;
- sac de unica folosinta pentru deseuri;
PROMISIUNEA NOASTRA PENTRU OSPETII HOTELULUI:
Continuam sa luam rezervari! Intelegem ca poate doriti sa va luati precautii suplimentare atunci cand rezervati o calatorie in aceste momente si de aceea va asiguram de toate flexibilitatea noastra in ceea ce priveste politicile de anulare, reprogramare sau utilizare a avansurilor achitate.
Ramanem vigilenti si vom colabora strans cu autoritatile pentru sanatatea si siguranta tuturor partilor interesate!


Dragi prieteni,

Stim ca a fost o perioada grea atat pentru voi cat si pentru noi, dar in acelasi timp stim ca va este dor de mare si ca va doriti sa reveniti si sa petreceti vacante frumoase alaturi de noi. Tocmai de aceea va anuntam ca ne pregatim intens sa va primim in conditii de maxima siguranta, dar si cu aceeasi caldura cu care v-am obisnuit. Cert este ca in momentul in care autoritatile o permit, Complexul Modern isi deschide portile, cel mai probabil dupa data de 15 iunie.
MASURI DE PROTECTIE! - VARA 2020
Avand in vedere ca pana la aceasta data nu exista un set de norme sau proceduri sanitare, specifice pentru hoteluri si restaurante, dispuse pentru combaterea răspândirii noului coronavirus, va transmitem masurile luate deocamdata de locatia noastra, in vederea asigurarii sigurantei sanitare a turistilor nostri, in vederea deschiderii sezonului estival 2020.

PROCEDURI HOTEL
• Se vor instala dispensere cu dezinfectant biocid in zonele de acces in hotel, in alte zone accesibile clientilor si in spatiile comune;
• Se va instala un termoscanner la intrarea principala in hotel;
• Se va intensifica curățarea camerelor pentru turisti utilizând dezinfectanți profesionali;
• Se vor igieniza periodic toate suprafetele teraselor, locurilor de joaca, spatiilor comune folosind dezinfectanți profesionali;
• Se vor folosi produse pentru igienizarea suprafetelor cu caracter virucid, eficiente impotriva Covid-19;
• Se vor amplasa covoare imbibate cu substanta dezinfectanta la punctele de acces in hotel, in dreptul holurilor, cu acces comun, pe fiecare etaj;
• Se vor spori procedurile de dezinfectare si verificare a produselor care vor intra in hotel;
• Se vor afisa mesaje informative despre igiena personala , distantare sociala si prevenirea infectarii cu virusul Covid-19, recomandate de Ministerul Sanatatii;
• Se va monitoriza temperatura turistilor cu termometru cu infrarosu la check in;
• Se vor utiliza la recepție și pe holuri liniile care marchează distanțarea fizica;
• Se vor dezinfecta cardurile, telecomenzile, aparatele de aer condiționat din fiecare cameră, după eliberarea camerelor de catre turisti;
• Se va solicita pe cat posibil plata online sau plata contactless pentru a limita interactiunea fizica;

PROCEDURI RESTAURANT
• Se va aplica orice modalitate de servire a mesei pe care o vor impune normele sau procedurile sanitare specifice;
• Se va mări spațiul dintre mesele din restaurant conform normelor sau procedurilor sanitare specifice ce vor aparea;
• Se va instala un termoscanner la intrarea in restaurant;
• Se vor monta lampi UV bactericide in zona alimentara ;
• Se vor dezinfecta mesele, scaunele, dupa fiecare ciclu de servire;
• Se vor aplica proceduri de dezinfectare si verificare a produselor care vor intra in zona alimentara;
• Se vor așeza la intrarea în restaurant materiale de dezinfectare;
• Se vor pune semne de distanțare fizica;
• Se vor folosi pe cat mai mult posibil tacamuri si pahare de unica folosinta;
• Personalul de servire va purta obligatoriu masca si manusi de unica folosinta;

PROCEDURI PERSONAL
• Se vor purta protectii de unica folosinta (masti, manusi) de catre tot personalul;
• Se vor organiza pentru personal sesiuni de training specializate cu privire la igiena, pentru ca acestia sa-si insuseasca si sa isi asume noile proceduri care fac referire la protectia lor si a tuturor turistilor;
• Se vor amplasa covoare imbibate cu substanta dezinfectanta la intrarile pentru angajati;
• Se va efectua dezinfectarea suplimentara a cardurilor de acces in camera, a cardurilor de acces la piscina si a telecomenzilor, dupa fiecare check-out;
• Se va monitoriza zilnic temperatura si starea de sanatate a personalului.
PROCEDURI PISCINA
• Se va respecta distanta dintre sezlongurile de la piscina ;
• Apa din piscina este considerata sigura dpdv sanitar, deoarece clorul folosit pentru dezinfectarea este un virucid, de aceea se vor respecta ca si pana acum dozajele solutiilor necesare asigurarii sigurantei turistilor, ale instalatiei de tratare a apei din piscina;


Dragi prieteni,

Stim ca a fost o perioada grea atat pentru voi cat si pentru noi, dar in acelasi timp stim ca va este dor de mare si ca va doriti sa reveniti si sa petreceti vacante frumoase alaturi de noi. Tocmai de aceea va anuntam ca ne pregatim intens sa va primim in conditii de maxima siguranta, dar si cu aceeasi caldura cu care v-am obisnuit. 
Cert este ca in momentul in care autoritatile o permit, Complexul Dorna isi deschide portile, cel mai probabil dupa data de 15 iunie. 

PROCEDURI HOTEL
• Se vor instala dispensere cu dezinfectant biocid in zonele de acces in hotel, in alte zone accesibile clientilor si in spatiile comune;
• Se va instala un termoscanner la intrarea principala in hotel;
• Se va intensifica curățarea camerelor pentru turisti utilizând dezinfectanți profesionali;
• Se vor igieniza periodic toate suprafetele teraselor, locurilor de joaca, spatiilor comune folosind dezinfectanți profesionali;
• Se vor folosi produse pentru igienizarea suprafetelor cu caracter virucid, eficiente impotriva Covid-19;
• Se vor amplasa covoare imbibate cu substanta dezinfectanta la punctele de acces in hotel, in dreptul holurilor, cu acces comun, pe fiecare etaj;
• Se vor spori procedurile de dezinfectare si verificare a produselor care vor intra in hotel;
• Se vor afisa mesaje informative despre igiena personala , distantare sociala si prevenirea infectarii cu virusul Covid-19, recomandate de Ministerul Sanatatii;
• Se va monitoriza temperatura turistilor cu termometru cu infrarosu la check in;
• Se vor utiliza la recepție și pe holuri liniile care marchează distanțarea fizica;
• Se vor dezinfecta cardurile, telecomenzile, aparatele de aer condiționat din fiecare cameră, după eliberarea camerelor de catre turisti;

PROCEDURI RESTAURANT
• Se va aplica orice modalitate de servire a mesei pe care o vor impune normele sau procedurile sanitare specifice;
•Se vor organiza serii de servire a mesei in functie de numarul turistilor cazati in hotel;
• Se va mări spațiul dintre mesele din restaurant conform normelor sau procedurilor sanitare specifice ce vor aparea;
• Se va instala un termoscanner la intrarea in restaurant;
• Se vor dezinfecta mesele, scaunele, dupa fiecare ciclu de servire;
• Se vor aplica proceduri de dezinfectare si verificare a produselor care vor intra in zona alimentara;
• Se vor așeza la intrarea în restaurant materiale de dezinfectare;
• Se vor pune semne de distanțare fizica;
• Se vor folosi pe cat mai mult posibil tacamuri si pahare de unica folosinta;
• Personalul de servire va purta obligatoriu masca si manusi de unica folosinta;

PROCEDURI PERSONAL
• Se vor purta protectii de unica folosinta (masti, manusi) de catre tot personalul;
• Se vor organiza pentru personal sesiuni de training specializate cu privire la igiena, pentru ca acestia sa-si insuseasca si sa isi asume noile proceduri care fac referire la protectia lor si a tuturor turistilor;
• Se vor amplasa covoare imbibate cu substanta dezinfectanta la intrarile pentru angajati;
• Se va efectua dezinfectarea suplimentara a cardurilor de acces in camera, a cardurilor de acces la piscina si a telecomenzilor, dupa fiecare check-out;
• Se va monitoriza zilnic temperatura si starea de sanatate a personalului.

PROCEDURI PISCINA
• Se va respecta distanta dintre sezlongurile de la piscina ;
• Apa din piscina este considerata sigura dpdv sanitar, deoarece clorul folosit pentru dezinfectarea este un virucid, de aceea se vor respecta ca si pana acum dozajele solutiilor necesare asigurarii sigurantei turistilor, ale instalatiei de tratare a apei din piscina;


Dragi prieteni,
In continuare va prezentam un set de masuri ce vor fi luate de echipa noastra, in contextul reluarii activitatii dupa criza provocata de pandemie. Bineinteles, ne vom supune regulilor și măsurilor ce vor veni in completare din partea autorităților.
1. Mai multa flexibilitate privind rezervarile: oferirea posibilitatii de a schimba perioada sederii, permiterea efectuarii unor rezervari in avans. In cazul dorintei de anulare, oferim alternativa clientului de a primi fie banii inapoi (100% daca este in perioada corecta de anulare), fie sub forma de voucher (avans pentru rezervare viitoare).
2. Marcarea locurilor de asteptare la receptie, in restaurante, la lifturi sau in orice alt loc unde s-ar putea face aglomeratie: marcarea si delimitarea zonei de “distanta sociala recomandata”. Astfel, turistii vor sti exact unde ar trebui sa astepte pentru a fi in siguranta.
3. Instalarea de covorase dezinfectante, dispozitive cu gel dezinfectant, dozatoare care dezinfecteaza manerele de la usile de acces principale si folie antimicrobiana, instalarea de dispensere touchless cu dezinfectant in receptie, restaurante, bai comunte din incinta hotelului.
4. Impartirea pe serii la mic dejun (eventual pranz si cina). Vom stabili anumite intervale orare in care se poate lua masa, cu limitarea numarului de persoane ce pot opta pentru un anumit interval.
5. Suntem pregatiti pentru orice modalitate de servire a mesei (room service, catering, bufet cu servire de catre angajatii nostri a preparatelor ce nu pot fi ambalate individual, servirea meselor in intervale orare programate) pe care o vor impune Normele de functionare.
6. Maximizarea spatiului din exterior, a terasei. Dispunem de o terasa de 120 locuri si doua restaurante: de 80 respectiv 150 locuri care vor fi reduse la jumatate pentru implemetarea masurilor de distantare.
7. Igienizarea locului de joaca pentru copii de mai multe ori pe zi
8. Adaptarea procedurilor de curatenie in camere si spatii deschise. A se dezinfecta toate punctele de contact, cum ar fi butoane, robineti, balustrade, clante, telefoanele din camere, manere. Vom folosi nebulizator cu substanta dezinfectanta.
9. Se va intensifica curatarea camerelor pentru oaspeti utilizand si aici dezinfectanti profesionali Ecolab (atasam prezentare detaliata).
10. Masuri de igiena in lifturi: diminuarea numarului de persoane ce pot fi in acelasi timp in lift, dezinfectarea de mai multe ori pe zi a acestuia etc.
11. Echipamente de protectie pentru intreg personalul: manusi, masti, eventual si combinezoane sau viziere in functie de gradul de risc/expunere.
12. Eliminarea revistelor, pliantelor, hartilor si a oricaror alte materiale printate ce ar putea contribui la raspandirea virusului.
13. Montarea unor panouri de protectie din plexiglas la receptie, intre client si receptioner, ca la vanzatorii de la supermarket.
14. Simplificarea procedurii de check in (posibilitatea implementarii unui check in online, de exemplu).
15. Se organizeaza sesiuni de training specializat pentru personal, referitoare si la igiena, pentru ca acesta sa invete sa isi asume noile proceduri care fac referire la protectia lui si a tuturor oaspetilor.
16. Elaborarea unei strategii pentru eventualitatea in care un turist va face febra si va avea simptome similare COVID.

Acestea sunt informatiile pe care le-am primit pana in momentul de fata. Pe masura ce vom avea mai multe detalii va vom comunica in timp util.
Daca va intereseaza o vacanta pe litoralul romanesc in perioada urmatoare va invit sa vedeti ofertele curente aici: Litoral Romania 2020

SOURCE AND TAGS