Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Silver Mountain Resort

   Poiana Brasov, Romania


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere

RO Silver Mountain Resort raspunde perfect nevoilor celor care doresc sa se bucure de relaxare si confort in mijlocul naturii. Situat in proximitatea partiilor de schi, este alegerea ideala pentru cei pasionati de sporturile de iarna.
Silver Mountain Resort se adreseaza atat celor ce iubesc natura, cat si celor care cauta confortul si relaxarea. Complexul este format din patru cladiri de apartamente (cu numar de camere variind de la o camera la șase, inclusiv apartamente de tip penthouse) si o cladire multifunctionala care cuprinde un centru spa (sala de fitness, jacuzzi, piscina interioara, piscina exterioara incalzita, sauna umeda si uscata, masaj), un restaurant, un club, parcare subterana si supraterana, sali de conferinta. Apartamentele, prin terasele generoase si spatiile largi vitrate, ofera o frumoasa priveliste asupra Masivului Postavaru, asupra partiilor si padurii din jur. Spatiile de cazare ofera conexiune la internet wi-fi, cablu tv, finisaje cu materiale de calitate superioara existand o delimitare perfecta intre zonele dedicate socializarii si cele dedicate odihnei. / EN Located near the ski slopes, it is the ideal choice for those passionate about winter sports. Silver Mountain Resort is addressed both to those who love nature and to those who seek comfort and relaxation. The complex consists of four apartment buildings (with a number of rooms ranging from one room to six, including penthouse apartments) and a multifunctional building that includes a spa (fitness room, jacuzzi, indoor pool, heated outdoor pool, wet and dry sauna, massage), a restaurant, a club, underground and above ground parking, conference rooms. The apartments, through their generous terraces and large glazed spaces, offer a beautiful view of Postavaru Massif, the slopes and the surrounding forest. The accommodation spaces offer wi-fi internet connection, cable tv, finishes with high quality materials, there is a perfect delimitation between the areas dedicated to socialization and those dedicated to rest.
Descriere camere:
RO Complexul este format din patru cladiri de apartamente (cu numar de camere variind de la o camera la șase, inclusiv apartamente de tip penthouse) si cuprinde 57 camere duble, 42 apartamente cu 2 camere (dormitor si living), 30 apartamente cu 3 camere ( 2 dormitoare si living), 10 apartamente cu 4 camere ( 3 dormitoare si living). Dotari camere: TV, minibar, baie cu cada sau dus, balcon, internet wi-fi, uscator de par, seif. Apartamentele sunt dotate cu televizor/plasma, telefon, minibar, internet Wi-Fi, terasa, grupuri sanitare cu cada sau dus si uscator de par; o parte cu living si dormitor, si o parte cu doua dormitoare si un living, fiecare cu grup sanitar propriu, terasa comuna. / EN The complex consists of four apartment buildings (with number of rooms ranging from one room to six, including penthouse apartments) and comprises 57 double rooms, 42 2-room apartments (bedroom and living room), 30 3-room apartments ( 2 bedrooms and living room), 10 4-room apartments (3 bedrooms and living room). Room facilities: TV, minibar, bathroom with tub or shower, balcony, WIFI, hair dryer, safe. The apartments are equipped with TV / plasma, telephone, minibar, Wi-Fi, terrace, bathrooms with bath or shower and hair dryer; one part with living room and bedroom, and one part with two bedrooms and a living room, each with its own bathroom, common terrace.  
Descriere facilitati:
RO Complexul este format din patru cladiri de apartamente (cu numar de camere variind de la o camera la șase, inclusiv apartamente de tip penthouse) si o cladire multifunctionala care cuprinde un spa (sala de fitness, jacuzzi, piscina interioara, piscina exterioara incalzita, sauna umeda si uscata), un restaurant, un club, parcare subterana, sali de conferinta. Animale de companie permise contra unei taxe. Carnet de sanatate obligatoriu. / EN The complex consists of four apartment buildings (with number of rooms ranging from one room to six, including penthouse apartments) and a multifunctional building that includes a spa (fitness room, jacuzzi, indoor pool, heated outdoor pool, sauna wet and dry), a restaurant, a club, underground parking, conference rooms. Pets allowed for a fee. Mandatory health card.
Atractii turistice:
RO Castelul Bran, Castelul Peles, Cetatea Rasnov, Biserica Neagra. / EN Bran Castle, Peles Castle, Rasnov Fortress, Black Church.
Politici:
RO “Sanatatea oaspetilor si membrilor echipei noastre va fi mereu principala prioritate . Am luat toate măsurile necesare pentru a ne asigura că oaspeții noștri vor avea o ședere sigură și plăcută. Angajamentul nostru este de a asigura servicii de calitate si experiențe de neuitat, la cele mai înalte standarde ale ospitalităţii si de maxima siguranta. Personalul nostru a primit informații clare privind indicațiile oferite de autoritățile locale de sănătate ( INSP – Institutul Național de Sănătate Publică, DSV – Direcția Sanitar-Veterinară, DSP – Direcția de Sănătate Publică ). Tratam cu maxima seriozitate si responsabilitate situatia actuala, astfel am implementat urmatoarele masuri de preventie : 1. Echipele hotelurilor noastre au fost informate în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale și primesc instrucțiuni și protocoale de operare îmbunătățite în permanență. 2. Frecvența de curățare a spatiilor comune se va efectua la un interval de 30 minute, suprafetele fiind dezinfectate dupa fiecare oaspete (inclusiv holuri, lifturi, mânere de ușă, recepția și sălile de conferințe/întâlniri , toalete publice etc.), dezinfectarea se va efectua cu produse profesionale. 3.Vom intensifica igienizarea camerelor pentru oaspeți (mobilier, lenjerie etc) utilizând și aici dezinfectanți profesionali. Acordam o atentie deosebita curateniei care se efectueaza in camere inainte de sosirea fiecarui nou oaspete. Menajul zilnic se realizeaza numai cu aprobare, la cerere. 4.Vom continua să ajustăm serviciile de alimentație în conformitate cu recomandările autorităților locale privind siguranța alimentară. 5. Toate produsele care in hotel si in blocul alimentar sunt atent verificate si dezinfectate. 6.Room-service disponibil pentru servirea meselor in camera. Meniul este disponibil in Camere/Apartamente si la Receptie. 7.Evaluam zilnic starea de sanatate a angajatilor si vom lua imediat masurile necesare , la primele semne de imbolnavire. Am pus la dispozitia intregului personal termometre pentru a se lua temperatura la inceperea si terminarea programului de lucru, aceasta fiind notata intrun registru de monitorizare. 8.Toti oaspetii sunt incurajati sa foloseasca dezinfectantii la intrarea in restaurant si in spatiile comune pusi la dispozitie gratuit. 9.Obligativitatea tuturor oaspeților de a completa formulare, prin care declară pe propria răspundere că au o stare de sănătate bună și că nu au călătorit în zonele afectate de COVID-19 în ultimele 14 zile (declaratia se transmite si pe adresa de e-mail). 10. Amplasarea de covoare dezinfectante la intrarile principale si dispositive cu dezinfectant in spatiile comune. 11. Panou de protectie la receptia hotelului pentru protejarea atat a personalului cat si al clientilor impotriva raspandirii virusului. 12. Locatiile din portofoliu au incheiat un contract pentru igienizare profesionala cu firma Up Hill, folosind echipamente si produse ce respecta in totalitate standardele si detin toate certificarile necesare. 13. Cheile de acces in camera sunt dezinfectate si introduse intr-un plic sigilat. 14. Politica de anulare si flexibilitatea rezervarilor - ne angajăm să oferim politici de rezervare flexible, având în vedere aceste circumstanțe unice, astfel conform politici de rezervare selectate clientul poate să anuleze gratuit cu până la 5 zile înaintea sosirii. Măsurile suplimentare includ instructajul personalului pentru consolidarea regulilor și practicilor de igienă personală bună, furnizarea de măști și mănuși medicale pentru personal și oaspeți. Ședințele zilnice se desfășoară pentru revizuirea situației; suntem în continuă comunicare cu personalul și oaspeții pentru a-i ține la curent și pentru a-i sfătui cu privire la măsurile adecvate de luat. Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste. Rămânem vigilenți și vom colabora strâns cu autoritățile pentru sănătatea și siguranța tuturor părților interesate. Fiecare angajat va respecta cu strictețe măsuri de bază pentru prevenirea infecției COVID-19 precum: igiena corectă a mâinilor, distanțare socială, evitarea atingerii zonei ochilor, gurii, nasului și respectarea recomandării de a rămăne acasă la primele simptome de boală, respectând informarea angajatorului și a medicului de familie. Recepție și concierge Informații și comunicare Personalul de la recepția este suficient de informat despre COVID-19, astfel încât își poate îndeplini în mod sigur sarcinile atribuite și previni posibila răspândire a COVID-19 în cadrul unității. Aceștia pot informa oaspeții care întreabă cu privire la politica unității în ceea ce privește măsurile preventive stabilite sau alte servicii pe care oaspeții le pot solicita (de exemplu, serviciile medicale și de farmacie disponibile în zonă sau la sediul propriu-zis). De asemenea, aceștia sunt în măsură să sfătuiască oaspeții cu simptome specifice să rămână în camerele lor până când sunt văzuți de un medic, precum și să ofere recomandări de igienă de bază atunci când sunt solicitați. Dacă este posibil, personalul de la recepție nu trebuie să fie mai în vârstă sau să prezinte boli cronice. Personalul de la recepție va lua toate măsurile de precauție necesare, inclusiv distanțare. Biroul de recepție va avea la îndemână numerele de telefon ale autorităților de sănătate, centrelor medicale, spitalelor publice și private și centrelor de asistență pentru utilizare ori de câte ori există posibilitatea ca un oaspete să fie bolnav. Măsurile de distanțare socială, împreună cu igiena frecventă a mâinilor și eticheta respiratorie, sunt principalele măsuri pentru prevenirea transmiterii COVID-19. Deși este posibil ca dumneavoastra sa fiti deja familiarizați cu aceste măsuri, noi tinem sa va amintim aceste aspect, ca o formă de ospitalitate. • Distanțarea socială include abținerea de la îmbrățișare, sărutare sau strângerea mâinilor atât cu oaspeții, cât și cu personalul. Aceasta implică menținerea unei distanțe de cel puțin 1 m și evitarea oricărei persoane care tușește sau strănută. • Igiena mâinilor înseamnă curățarea regulată și completă a mâinilor prin frecarea acestora cu o soluție pe bază de alcool sau spălarea acestora cu apă și săpun. De asemenea, evitați să atingeți ochii, nasul și gura. Dezinfectarea mâinilor este indicată după schimbul de obiecte (bani, cărți de credit) cu oaspeții. • Eticheta respiratorie înseamnă acoperirea gurii și a nasului cu cotul îndoit sau servețel atunci când tușești sau strănuți. Servețelul folosit trebuie aruncat imediat într-o coș cu un capac. Se vor efectua controale periodice pentru a asigura funcționarea corectă a distribuitoarelor de săpun și soluții dezinfectante, uscătoare de mâini, distribuitoare de țesuturi de unică folosință și alte dispozitive similare. Unitățile defecte tvor fi reparate sau înlocuite rapid. Planul de acțiune al hotelului include instalarea de dispozitive pentru distribuirea gelului dezinfectant în diferitele zone ale hotelului, inclusiv toaletele publice utilizate de oaspeți și personal, precum și alte zone de interes. Curățenie și menaj Curățenie și dezinfectare Chiar și în absența cazurilor COVID-19 în unitate, se recomandă îmbunătățirea serviciilor de igienă. Se va acorda o atenție specială aplicării măsurilor de curățare și dezinfectare în zonele comune ( toalete, coridoare, ascensoare etc.) ca măsură preventivă generală în timpul întregii epidemii de COVID-19. O atenție deosebită va fi acordată obiectelor care sunt atinse frecvent, cum ar fi mânerele, butoanele liftului, balustrade, întrerupătoare, butoane, etc. Personalul de la curățenie este instruit în consecință. Personalul de serviciu este instruit suplimentar în ceea ce priveste pregătirea, manipularea, aplicarea și depozitarea produselor dezinfectante, în mare parte înălbitor, care poate fi la o concentrație mai mare decât în mod obișnuit. Telefonul, echipamentele de control de la distanță, clanțe de uși, butoane de lift, sunt dezinfectate cu o soluție cu 70% alcool. Atunci când este posibil, se vor utiliza doar materiale de curățare de unică folosință. Materialele de curățare neabsorbante svor fi curățate conform instrucțiunilor producătorului înainte de a le utiliza în alte încăperi. Lenjeria se va spăla în cicluri fierbinți ( 70° C sau mai mult ) cu detergenții obișnuiți. Toate articolele utilizate vor fi gestionate corespunzător pentru a diminua riscul de transmitere potențială. Articolele de unică folosință (prosoape de mână, mănuși, măști, servețele) trebuie plasate într-un recipient cu capac și aruncate conform planului de acțiune al hotelului și reglementărilor naționale pentru gestionarea deșeurilor. Luam in calcul , cu aprobarea prealabila a oaspetilor , se facem curatenia si dezinfectarea camerelor doar la check-in si check-out, iar lenjeria si menajul se vor efectua doar la cerere. Echipajele de curățenie sunt instruite cu privire la utilizarea echipamentelor de unică folosință și igiena mâinilor imediat după îndepărtarea echipamentelor la finalizarea lucrărilor de curățare și dezinfectare. Toate camerele și zonele comune sunt ventilate zilnic. Obligatii ale oaspetilor si regulament de conduita in contextual Covid-19 - Au obligatia sa respecte permanent, intocmai si pe deplin regulile de igiena personala si masurile de protective, indiferent de momentul din zi, oriunde in incinta locatiei. - Sa ia nota si sa accepte regulile precizate inca de la confirmarea rezervarii, privind seria de proceduri impuse tuturor clientilor in incinta locatiei, privind interactiunea cu angajatii, dar si cu ceilalti oaspeti. - Sa accepte ca, inca de la sosirea la hotel, trebuie sa se supuna regulilor instituite privind accesul, controlul temperaturii si completarea corecta a fisei de anuntare a sosirii - Sa accepte ca in incinta sa poarte masca in toate spatiile publice sis a foloseasca dezinfectantul pentru maini. - Sa accepte faptul ca anumite servicii dedicate tuturor oaspetilor ar putea fi asigurate numai in serii, la interval orare diferite, pentru a se putea asigura distantarea sociala necesara in toate spatiile publice. - Sa accepte faptul ca noile proceduri de lucru impugn reducerea semnificativa a interactiunii cu angajatii, aceasta nefiind o lipsa de interes din partea noastra. - Sa respecte distanta de siguranta in raport cu angajatii si ceilalti oaspeti ( minim 1.5 m ) - Sa se spele regulat pe maini cu apa si sapun sis a utilizeze produsele dezinfectante. - Sa nu isi atinga nasul, gura si ochii cu mainile nedezinfectate. - Sa nu stranute sau sa tuseasca neprotejat. - Pentru orice plata se recomanda utilizarea cardului de credit. Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste. Rămânem vigilenți și vom colabora strâns cu autoritățile pentru sănătatea și siguranța tuturor părților interesate. / EN The hotel is applying anti-Covid19 measures.
Servicii masa:
RO Se acorda in restaurantul propriu. Mic dejun sistem bufet suedez, pranzul si cina in sistem fisa a-la-carte. / EN Provided in the own restaurant. Breakfast buffet, lunch and dinner a la carte.
Facilitati evenimente:
RO Sala de conferinta. Dotari: videoproiector, flipchart, dispune de lumina naturala, capacitate maxima 300 persoane (aranjament teatru). / EN Conference room. Facilities: video projector, flipchart, has natural light, maximum capacity 300 people (theater arrangement).

Cerere oferta

Nu ai găsit în magazinul nostru online ceea ce îți dorești? Completează formularul de mai jos și îți vom transmite cea mai bună ofertă conform dorințelor tale.





















Va informam ca atunci cand ne contactati utilizand formularul de cerere de oferta, colectam din partea dvs urmatoarele date cu caracter personal: nume, prenume, e-mail, numar de telefon si ip. Daca nu furnizati informatiile obligatorii solicitate in formular, nu-l veti putea trimite, astfel incat nu vom putea primi solicitarea dvs. Prin accesarea butonului TRIMITE CEREREA, va dati acordul sa colectam din partea dvs aceste date cu caracter personal.